top of page
  • תמונת הסופר/תfixline

קעקועים ויראליים

בזמן האחרון קונים אצלינו הרבה מקעקעים (הקהל הכי צבעוני שיש!), אז ככה בשביל הפאן הקדשנו להם פוסט קליל ומתחשק לנו לספר לכם על קעקועים ויראליים, מה זה אתם שואלים? הם הקעקועים פופולריים או הולמים שאנשים יכולים לעשות ברגע נתון. או שמדובר בקעקועים שנמצאים באופנה, או כאלו שפשוט נראים טוב ומתאימים במיוחד למי שבחר אותם מכוונת ליבו העמוקה.




קעקועים ויראליים – לפחות שני סוגי מתקעקעים

בעולם יש לפחות שני סוגים מתקעקעים: אלו שעושים מה "שחם עכשיו", ואלו שעושים מה שחם בתוכם. אלו שעושים מה שחם בתוכם, משתדלים להגיע מתוך האש הפנימית, מתוך הבהירות והזיקוק הפנימי של מה שטוב ונכון להם. אלו שעושים מה "שחם עכשיו", הם אלו שמנסים להרגיש בצורה מסוימת. כמו לנהוג באוטו הכי טוב, או לעבוד בעבודה הכי מכובדת, או ללבוש את הבגדים הכי יפים. לא מדובר בהכרח בקריאה פנימית לעשות את מה שהם עושים, אלא פשוט בניסיון להרגיש "שהם עושים משהו נכון, טוב ומתאים". וגם זה בסדר. קעקועים ויראליים יכולים להיות מנת חלקם של שני סוגי המתקעקעים.

ראשית, יש את אלו שרוצים לעשות דברים "כמו שצריך", כלומר – לעשות קעקועים שאנשים אחרים יכירו, יזהו ויבינו את המשמעות שלהם – ואפילו יעריכו אותם על מה שהם בחרו לקעקע על העור שלהם. שנית, יש את אלו שרוצים לעשות דברים כמו שהקול הפנימי שלהם מבקש. קעקועים ויראליים עבורם, אלו הם קעקועים הוויראליים עבור הנפש או הנשמה שלהם. אלו הם קעקועים שגדלים בתוך הלב שלהם, "ומדביקים" (על כן הוויראליות) את תשומת הלב, בכוונה האמיתית לעשות משהו אותנטי, משהו שנובע מתוך הלב הפנימי ביותר.


קעקועים ויראליים – שלל סוגים אפשריים בפוטנציאל

כך או כך, יש סוגים ברורים של קעקועים בעולם הקעקועים. בין אם מדובר על קעקועי קווים, קעקועים ריאליסטיים, קעקועים שבטיים, קעקועים צבעוניים וכן הלאה סוגים קעקועים – או פשוט הקעקועים הפופולריים של שנה כזו או אחרת. כל אחד מאלו יכולים להיחשב קעקועים ויראליים בהקשר המתאים. למעשה, קעקוע ויראלי יכול להיות פשוט זה שיש לו משמעות אישית מעמיקה, כמו גם מראה אסתטי מספק ומתאים לרעיון המקורי.

אם נרצה לדבר, לדוגמה, על קעקועי קווים דקים ועדינים – נוכל לציין כאן סוג המתאפיין במינימליזם נקי. מדובר בסוג של קעקועים ויראליים, שיכול להתאים למי שאוהב את המראה האלגנטי, שיכול להתחבא תחת שרוול או פשוט לא למשוך יותר מדי תשומת לב לעצמו. הקעקועים עצמם יכולים להיות די דקים, קטנים ומונוכרומטיים. המראה העדין שלהם יכול להיות מספק למי שרוצה "נגיעה קלה" בקעקועים שלו. המראה עצמו נראה כמורכב מקווים, שיכולים להיות דקים וישרים או מעוקלים. באופן כללי, מקובל שאין הדרגות בגוון או בצבעים שבקעקועים אלו. הקעקועים עצמם יכולים לייצג אובייקטים דו ממדיים או אפילו תלת ממדיים ותפקידם להדגיש את הצורה והמתאר, על פני הדגשה של צבע, מרקם או הצללה. כלומר, יש דגש על הצורה עצמה, ולא על משחק בצבעים שלה.


קעקועים ויראליים – להמשך התעניינות בסטודיו OOPS TATTOO

מעבר לכך, בסטודיו OOPS TATTOO לקעקועים, ניתן למצוא שלל סוגים אחרים של קעקועים ויראליים. בין אם מדובר על קעקועים עם משמעות, קעקועים גרפיים (או דוט-וורק), קעקועי Black Work (או Line Work), קעקועים של חיות, פרחים ואפילו מנדלות. בין אם "עדינים", צבעוניים ואפילו ריאליסטיים. ניתן להרים טלפון לסטודיו כדי לזהות באילו סוגי קעקועים שונים, מתמחים המקעקעים המקומיים שבסטודיו.


230 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page